Zapłata

 

Powiedziałeś dzisiaj wyraźnie

że za jedną godzinę zapłacisz

jak za dzień cały

jak tym co w spiekocie dnia

cały dzień przepracowali

Zaraz głosy się podniosły

niesprawiedliwość – wołali

a przecież Ty jesteś Dobry

każdemu chcesz dać wszystko

A może inaczej…

przemknęła myśl

zatrzymała się w sercu

przyniosła zrozumienie

Nie za to zapłacisz

kim byłem

ile potu wylałem

ile dobra lub zła uczyniłem

nie płacisz za przeszłość

ani za wspomnienia

u Ciebie nie ma zasług

Płacisz za to

kim jestem w chwili

gdy Ciebie spotykam

za to kim będę

gdy stanę przed Tobą

po raz ostatni i na zawsze

Za to kim wtedy będę

kim teraz jestem

dajesz mi wszystko

i wszystko dasz

bo TY Jeden

płacisz tylko

Miłością

/24. 09. 2017 r. Feliks Grywaldzki/

Skomentuj

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close